85 років Світового Лідерства!


Хмаринка тегів

Новини

Робот гід OMRON може замінити персонал на вокзалі

Під час всесвітньої пандемії COVID-19 для нас багато що змінилося, і ми змушені пристосовуватися до нових життєвих стандартів.

Компанія OMRON швидко реагує на спалахи коронавируса і намагається підвищити безпеку за допомогою своїх послуг, а також поліпшити комфорт перебування людей в громадських місцях.

Фахівці OMRON SOCIAL SOLUTIONS Co., Ltd. (OSS) розробили інноваційного робота, який може замінити персонал в громадських місцях і знизити навантаження на обслуговування пасажирів.

Сьогодні робот-гід (висотою 30 см) знаходиться біля головного входу залізничного вокзалу на станції Кейо в Сіндзюку і на інших станціях в Японії. Цей компактного розміру робот спілкуватися з пасажирами на китайською, японською, корейською та англійською мовою. Він компетентний у всіх питаннях, пов'язаних з роботою залізничного транспорту - навігація по станціях, послуги залізниці та ін. Все відповіді можна отримати за допомогою голосового оповіщення або у вигляді символів на графічному дисплеї.

Цей пристрій розпізнає мову автоматично, тому немає необхідності його встановлювати вручну, пасажиру потрібно тільки задати питання.

 Ці функції сприяють безконтактного отримання необхідної інформації, що істотно знижує ризики зараження COVID-19 і іншими небезпечними інфекціями.

Це один з яскравих прикладів розвитку компанії OMRON, а також швидкого реагування за допомогою інноваційних технологій на сьогоднішні реалії життя.

Дізнатися більше можна за посиланням

OMRON на варті Вашого здоров'я!